Audyt rachunkowo-prawny dla małych przedsiębiorstw
Co wiesz o swojej księgowej?
Jak sprawdzić biuro rachunkowe?
Deregulacja zawodu księgowego przyczyniła się do powstania wielu biur rachunkowych. W obecnym stanie prawnym nie jest potrzebny certyfikat wydawany dotychczas przez Ministerstwo Finansów, wykształcenie ekonomiczne itp. – księgowym może zostać każdy.
Czy zastanawiali się Państwo kim z wykształcenia jest Państwa księgowy? Czy ma stosowne kwalifikacje i certyfikat?
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów spowodowanym powyższym problemem mamy do zaproponowania nową usługę sprawdzenia przez wykwalifikowanych specjalistów Państwa dokumentów zarówno pod względem rachunkowym, jak również prawnym.
WERYFIKACJA RACHUNKOWO- PRAWNA DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
Rozliczających się w oparciu o podatkową księgę przychodów i rozchodów lub ryczałt dla których w rozumieniu obowiązujących przepisów nie ma obowiązku przeprowadzania badań.
Oferta skierowana jest do firm, które chcą zweryfikować poprawność wyliczeń stosowanych przez siebie/swoją Księgową/Biuro Rachunkowe oraz poprawność sporządzanych dokumentów pod względem prawnym, a nie chcą podpisywać umów na stałą obsługę księgową i prawną.
Audyty są przeprowadzane w dużych przedsiębiorstwach, rozliczających się w oparciu o księgi handlowe i u których zachodzi konieczność ich wykonania przez biegłego rewidenta. Często bywa, iż firmy takie występują do konkretnych podmiotów o sprawdzenie poprawności swojej dokumentacji.
Małe i Średnie przedsiębiorstwa – często nie wiedzą o takiej możliwości, a ponadto nie ma miejsc które takie rozwiązania oferują.
Nasze biuro jest ukierunkowane na weryfikację dokumentacji w małych i średniej wielkości przedsiębiorstwach rozliczających się w oparciu o ryczałt lub podatkową księgę przychodów i rozchodów.
Sprawdzamy dokumenty w wybrany przez Państwa sposób: na miejscu w Państwa firmie lub po ich uprzednim przekazaniu w naszym biurze. Na podstawie otrzymanych dokumentów ponownie sporządzamy: deklaracje podatkowe, rozliczenia pracowników, rozliczenia podatku VAT i PIT itp. w celu kontroli kosztów i innych zagadnień finansowych. Sprawdzamy poprawność sporządzonych umów i innych dokumentów.
Jak wygląda współpraca z nami?
- Przedstawiacie Państwo interesujący zakres wykonania zlecenia, zgodnie z załączonym formularzem,
- Otrzymujecie Państwo od nas wycenę usługi,
- Omawiamy szczegóły współpracy i podpisujemy umowę,
- Po wykonaniu przez nas usługi otrzymujecie Państwo kompletne informacje dotyczące swojej dokumentacji.
Dlaczego warto?
- wybierając biuro rachunkowe/księgową czy też samemu prowadząc księgowość – nie jesteśmy w stanie zweryfikować wiedzy, chęci i umiejętności drugiej osoby,
- usługa jest jednorazowa, a jej wykonanie nie zobowiązuje do podpisania umowy na stałą współpracę,
- pamiętajmy, że za wszelkie błędy odpowiada zawsze podatnik – warto być pewnym swojej księgowej!
- współpracujemy z adwokatem, co daje Państwu możliwość weryfikacji dokumentacji pod jego nadzorem.
Jak się z nami skontaktować?
Jeśli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z usługi prosimy
o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 731 750 050 bądź też
mailowy biuro@aseco-accounting.pl, a w nim prosimy o zawarcie poniższych informacji:
IMIĘ I NAZWISKO OSOBY DO KONTAKTU
MIEJSCOWOŚĆ
ADRES E-MAIL
TELEFON
FORMA PRAWNA
RODZAJ DZIAŁALNOŚCI
BRANŻA
CZY FIRMA JEST PŁATNIKIEM VAT
RODZAJ KSIĘGOWOŚCI
CZY W PAŃSTWA FIRMIE WYSTĘPUJĄ TRANSAKCJE ZAGRANICZNE
SZACOWANA ILOŚĆ DOKUMENTÓW PODLEGAJĄCYCH WERYFIKACJI (SPRZEDAŻ+KOSZTY)
JAKI OKRES MA PODLEGAĆ SPRAWDZENIU?